Livrarea și recepționarea

1.1 Reguli generale

Produsele comandate de Cumpărător în conformitate cu prezentele Termeni și Condiții de Vânzare vor fi livrate la adresa indicată de Cumpărător ca fiind adresa de livrare pentru respectiva Comandă („Adresa de livrare”).

SC Ciroka Prod SRL livrează pe întreg teritoriul României.

Facturile de achiziție sunt transmise prin mesaj electronic la adresa de mesagerie electronică indicată de Cumpărător în momentul înregistrării sale pe site-ul cirokaprod.ro sau în format hârtie, împreună cu Comanda.

1.2 Caracteristicile modalităților de livrare ale site-ului cirokaprod.ro

1.2.1 Modalitățile de livrare

cirokaprod.ro livrează în orice localitate din România. Momentan, cirokaprod.ro nu livrează internațional.
Modalitatea și condițiile de livrare diferă în funcție de valoarea totală a comenzii, de locația unde se face livrarea și greutatea coletului. Excepțiile privind termenul de livrare sunt comunicate clienților prin telefon sau e-mail de către responsabilul de vânzări.
Costurile de livrare sunt calculate (în funcție de greutatea produselor, timpul de livrare, adresa de livrare) și afișate în pagina de finalizare a comenzii sau confirmate de către reprezentantul de vânzări (telefonic sau/și prin e-mail) în funcție de fiecare comandă.
Confirmarea acceptării costurilor de livrare se face de către client prin apăsarea butonului „Trimite Comanda” în pagina de finalizare a comenzii sau direct către reprezentantul de vânzări, telefonic sau/și prin e-mail, indiferent de valoarea comenzii.
În momentul în care comanda este predată firmei de curierat, clientul este notificat prin SMS.

cirokaprod.ro livrează comenzile confirmate telefonic, în termen de 48h-72h, prin FAN COURIER.
Costul de livrare se calculează în funcție de greutatea coletului și adresa de livrare în felul următor:
Primul kilogram se taxează cu 20,50 LEI (TVA inclus), iar restul kilogramelor se taxează cu 1,70 LEI (TVA inclus) pentru fiecare kilogram în plus, până la 50 kg inclusiv. Dacă adresa beneficiarului la care se face livrarea se află în zona 0 km a unui sediu FAN COURIER sau dacă clientul optează pentru ridicarea coletului de la un sediu FAN COURIER, nu se mai percepe nicio altă taxă față de costul transportului în funcție de greutate, acesta rămânând și costul final al transportului. În cazul în care beneficiarul optează pentru livrarea la o adresă care nu se află în zona 0 km a unui sediu FAN COURIER, se aplică peste taxa în funcție de greutatea coletului și o taxă suplimentară în funcție de numărul de km dintre localitatea cu sediu FAN COURIER și localitatea de livrare. În cazul în care localitatea se află la o distanță cuprinsă între 1-25 km față de agenția FAN COURIER, taxa este de 0,80 LEI (TVA inclus) pentru fiecare km. Vă rugăm să consultați lista cu localitățile FAN COURIER aici. Dacă localitatea se află la o distanță mai mare de 25 km, pe lângă taxa în funcție de greutatea coletului, se mai adaugă 23,80 LEI (TVA inclus).

1.3 Anomalie, avarie, colet deteriorat

1.3.1 Dispoziții generale

Cumpărătorul sau destinatarul Comenzii este rugat să verifice starea aparentă a coletului și a produselor în momentul efectuării livrării.

În caz de anomalie cu privire la colet (colet deteriorat, colet deschis, urme de lichid etc.) sau la produsul (produsele) comandat(e) (produs(e) lipsă, produs(e) deteriorat(e)), Cumpărătorul sau destinatarul Comenzii va trebui să urmeze în mod obligatoriu procedura descrisă mai jos (articolele 1.3.2 și 1.3.3 din Politica de livrare a produselor), corespunzătoare condițiilor Comenzii. Nerespectarea procedurii adecvate exclude posibilitatea oricărei reclamații împotriva transportatorului și a SC Ciroka Prod SRL. În special, Cumpărătorul nu va putea pretinde nicio rambursare a vreunei sume. Cumpărătorul sau destinatarul Comenzii nu va putea nici să pretindă SC Ciroka Prod SRL să livreze din nou produsele comandate.

De asemenea, Cumpărătorul sau destinatarul Comenzii are posibilitatea de a apela la echipa cirokaprod.ro pentru a afla modalitățile de returnare a produsului (produselor) deteriorat(e). Procedura de returnare a produselor deteriorate indicată de echipa cirokaprod.ro va trebui urmată în mod obligatoriu de Cumpărător. În caz contrar, Cumpărătorul nu va putea pretinde rambursarea niciunei sume sau înlocuirea produselor respective.

1.3.2 Procedurile ce trebuie obligatoriu urmate atunci când coletul este deteriorat

Livrarea prin FAN COURIER

În cazul constatării anomaliei în prezența prepusului FAN COURIER

Atenție! Nu este permisă condiționarea de către Cumpărător a primirii coletului sau achitării prin ramburs a prețului comenzii de deschiderea coletului sau verificarea conținutului acestuia!

În cazul daunelor vizibile ale coletului, Cumpărătorul va refuza livrarea și va formula imediat, clar și detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatată. Aceste rezerve trebuie scrise de Cumpărător sau destinatarul Comenzii pe bonul de livrare al FAN COURIER.

Totodată, Cumpărătorul va semnala obiecțiunile la contact@cirokaprod.ro, la numărul de telefon 0759560993.

În cazul constatării anomaliei în absența prepusului FAN COURIER

– Cumpărătorul va semnala pagubele sau lipsurile constatate, formulând toate reclamațiile și rezervele la cirokaprod.ro, la numărul de telefon 0759560993 sau prin e-mail la adresa de e-mail: contact@cirokaprod.ro. Notificarea incidentelor și formularea rezervelor trebuie să intervină în cel mai scurt timp, dar nu mai târziu de 3 (trei) zile lucrătoare de la data livrării. SC Ciroka Prod SRL va furniza un răspuns privind reclamațiile înregistrate în termen de maximum 30 (treizeci) de zile. Diferendele ce nu au putut fi soluționate pe cale amiabilă vor fi deferite spre competență soluționare instanțelor judecătorești din România, fără a exclude posibilitatea intervenției altor instituții de resort.

1.3.3 Procedura ce trebuie urmată obligatoriu în cazul produselor lipsă sau deteriorate

Cumpărătorul sau destinatarul Comenzii va trebui să semnaleze absența sau degradarea produsului către SC Ciroka Prod SRL la numărul de telefon 0759560993 sau prin e-mail la adresa contact@cirokaprod.ro. Notificarea incidentelor și formularea rezervelor trebuie să intervină în cel mai scurt timp, dar nu mai târziu de 3 (trei) zile lucrătoare de la data livrării. SC Ciroka Prod SRL va furniza un răspuns privind reclamațiile înregistrate în termen de maximum 30 (treizeci) de zile.

Diferendele ce nu au putut fi soluționate pe cale amiabilă vor fi deferite spre competență soluționare instanțelor judecătorești din România, fără a exclude posibilitatea intervenției altor instituții de resort.

SC Ciroka Prod SRL va putea solicita orice informație cu privire la identitatea Cumpărătorului sau a destinatarului Comenzii și va putea recurge la orice verificare utilă în acest sens.

1.4 Termenele de livrare

În cazul livrării prin FAN COURIER, se va încerca o livrare a produselor cumpărate într-un termen de aproximativ 48h-72h de la încheierea contractului de vânzare-cumpărare. În cazuri temeinic justificate, termenul de livrare poate fi de maximum 5 zile de la încheierea contractului. Termenele de livrare încep să curgă de la data încheierii contractului de vânzare, mai exact a transmiterii mesajului electronic pentru confirmarea Comenzii. În cazul depășirii acestor termene, care nu se datorează unui caz de forță majoră, Cumpărătorul are posibilitatea să anuleze Comanda (să dispună asupra rezoluțiunii contractului) în următoarele condiții:

– după transmiterea către SC Ciroka Prod SRL și prin e-mail la adresa contact@cirokaprod.ro a unei puneri în întârziere în vederea efectuării livrării într-un termen suplimentar rezonabil, de îndată ce această punere în întârziere nu a produs efectele așteptate, sau

– dacă respectivul Cumpărător a comunicat către SC Ciroka Prod SRL, înainte de încheierea contractului, că termenul de livrare era o condiție esențială pentru Comanda sa.

În ipoteza în care ancheta, al cărei rezultat va fi obligatoriu, va releva o culpă exclusivă imputabilă SC Ciroka Prod SRL sau transportatorului, SC Ciroka Prod SRL va rambursa suma integrală achitată de Cumpărător și încasată de SC Ciroka Prod SRL în baza respectivei Comenzi, cu condiția ca toată Comanda să fie returnată de Cumpărător către SC Ciroka Prod SRL. Rambursarea se va face prin virament bancar în contul indicat de Cumpărător în acest sens, în cel mai scurt timp, dar nu mai târziu de 14 (paisprezece) zile de la data la care Cumpărătorul și-a exercitat dreptul de a obține anularea Comenzii.

Dacă Comanda nu este returnată integral sau dacă ancheta nu relevă nicio culpă exclusivă imputabilă SC Ciroka Prod SRL sau transportatorului, Cumpărătorul nu va putea pretinde nici rambursarea sumelor achitate de el, nici o nouă livrare a produselor comandate, cu excepția cazului în care demonstrează, prin orice mijloace, că nu este responsabil de situația creată.